GLAD ;D

Tjohej!
Idag är jag glad....
Har äntligen varit och träffat dietist och diabetesjuksköterska på Kalmar sjukhus idag...
Gick igenom kost och så fick jag blodsockerapparat... ska sticka mig 7 gånger per dag.. phew... lite drygt.. men det ska nog gå bra.. det värsta är småätandet som jag måste göra nåt åt.

Efterråt så åkte Dennis och jag in till Kalmar centrum och åt god mat.. satt ute i härliga solen :)
Sen åkte vi och beställde vår vagn.. eller rättare sagt vår bebis vagn :) Så ska bli kul sen när vi får hem den ♥


Ikväll har vi varit en stund hos vår granne.. som även är min systerdotters pappa.. kul att träffa systerdotter Amanda ♥ och våra hundar fick busa med deras rottis valp Nelly. Som är ett syskon till vår Acira fast kullen efter... :)
Imorgon ska vi till banken och fixa lite. Jag står ju me på huset nu, så vi ska skriva om lånen lite.
Nu ska jag äta upp min kvällssmörgås!
Hoppas allt är bra med er!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Pauline

Skönt att äntligen fått träffa dem nu! :)

Du får ta dej en frukt lr nåt ist för annat när du blir sugen ;) Om man nu får det?! :P

Oh fin vagn ni har beställt! :) Vi har inte ens nån än :S Har inte hittat den jag vill ha! :/ Men men det e ju iaf några veckor kvar :) Puss

2010-06-30 @ 10:10:03
Postat av: Milla

Vad mysigt att beställa vagnen :) Det blir liksom lite mer verkligt då :)



Kramar till dej gumman!

2010-06-30 @ 20:33:00
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback