Huset fullt!

Hej på er!
Nu är det söndag och helgen snart förbi!
Hade ett himla kalasande i lördags då vi firade Dennis :) Allt blev jättelyckat! Vi blev 22 personer och huset va verkligen fullt ;-) Maten blev jättegod och lyckad.. bjöd på skinkpaj, tacopaj och en kall skaldjurspaj och till det hade jag nybakta frallor som jag gjorde på morgonen, olika dressingar och en stor sallad.
Därefter blev det kaffe/te.. jordgubbstårtor och kladdkaka.
Det va verkligen en toppendag/kväll.. förutom ryggen som inte ville va med mig. Kändes ett tag som om den va av mitt itu..

Har sjukskrivit mig imorgon och på tisdag också då jag skulle jobbat.. och imorgon ska jag ringa vårdcentralen och hoppas på att få komma och prata med en läkare. Jag har ju ryggsjukdomen skolios.. (Min ryggrad är snedvuxen) och den verkar verkligen inte gilla att jag är gravid och att magen blir större. Så vi får se vad som sägs...

Här kommer lite bilder från går dagen!
Det börjar på en bild på mig och lilla magen :)



Hoppas ni har haft en bra helg! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Tea

hej..vilken fin bild på dig.Snygg klänning,är det en vanlig klänning? el mammaklänning?..Har du gjort dem fina tårtorna,såg mumsiga ut.

2010-06-14 @ 19:01:21

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback