Planeringsdag

Hej på er!
Nu var det längesedan jag bloggade igen... men visst var det en glad nyhet jag kom med förra inlägget?! :)

Idag har vi på jobbet haft planeringsdag.. och vi hade såååådan tur med vädret! Sol och varmt och superskönt! Först så fick vi frallor och så... sen delades vi upp i 6 grupper vi var 6 och 7 st i varje. Och därefter blev det roliga tävlingar som hemvärnet stod för. Sen lite prisutdelning.. mitt lag kom på 2a plats.. med 3 sekunder efter dem som vann :) Så det var verkligen inte illa.
Lite grillning därpå, vilket var mycket gott... marinerad karré med sallad, bröd, potatissallad. Och kanelbullar efter det :) har haft en kanondag verkligen.

Idag fick även alla på mitt jobb veta att jag är gravid.. inte precis att jag behövde säga det till dem, för det såg dem ju :P Så det blev många grattis och kramar och så.. Himla kul måste jag säga :)

Sen så har Dennis och jag varit i stan och mysigt lite.. kikat på lite bilar, köpt en present till Dennis, ätit fläskfilé toast och glass m.m. :)

Nu blir det slappa!

kram!

Kommentarer
Postat av: Milla

Är så glad för din skull gumman <3



Hoppas du har haft en fin och solig dag :)



Kramar

2010-06-05 @ 21:36:28
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback