Fredagsmys

Hej på er!
Tänkte slänga in ett snabbinlägg.. är såå trött och tänkte hinna vila/sova en stund innan Dennis kommer hem från jobbet.
Idag har jag varit med svärmor hela dagen. Först var hon med mig på sjukhuset en sväng och sen åkte vi till Maxi. Handlade lite smått och gott som behövdes hem. Därefter blev det lunch på Matkult där Dennis bror Phille jobbar. Vi åt bakad potatis.. jag blev proppmätt, var verkligen ingen liten potatis man fick!
Sen var vi i några affärer till..
Ikväll blir en myskväll hemma med min älskade. Kanske kolla på Let´s Dance och bara njuta av varandra.
Hoppas ni får en mysig fredag!

Kram Hanna

Kommentarer
Postat av: Milla

Japp, det är min "lilla" kisse :) Han har hängt ihop med mej sen ett par år innan jag träffade sambon :)



Ha en supermysig kväll gumman!!



Kramar

2010-03-19 @ 15:19:28
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hoppas du hann vila lite innan han kom hem då :)

Jag vill oxå ha en myskväll med dig!! Puss

2010-03-21 @ 19:54:09

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback