Kalas m.m.

Halluu!

Då var det måndag igen och helgen har flugit förbi! Vi struntade i Emmaboda Strippen (bil grejs) detta året.. ångrar oss lite ändå, för vädret hade inte varit så dåligt som vi befarat.. men men.
Igår firade vi svärmor som fyller 45 år om några dagar. Hon bjöd på stek och jordgubbstårta. Dennis och jag gav henne ett armband från Thomas Sabo.
Idag har jag uträttat lite ärenden. Lina (Dennis bror sambo) var här en stund och vi åt frukost tillsammans. Dock en sen frukost.. Hann inte äta nåt förrän halv 1 tiden och jag höll på att hungra ihjäl! Var iaf trevligt att sitta och prata med nån när man äter frukost. Händer ju inte så ofta eftersom Dennis jobbar varje vardag.

Imorgon får jag också sällskap vid frukosten. Då kommer min vän Jenny hit och hälsar på. Ska bli trevligt!
Ja det var väl det senaste :)

Ha det gott!

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad mysigt med frukostsällskap :)



Japp, hon fick en stor studsmatta med säkerhetsnät. Det kan ju lätt gå lite vilt till ;)



Hoppas allt är bra med dej <3



Kramar

2010-05-18 @ 20:52:29
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback