♥ Bf idag ♥

Idag är det som julafton för Dennis och mig! Dagen som vi längtat efter så länge är äntligen här. Dagen då vår bebis beräknats titta ut! 0 dagar kvar till bf! Och bebis är kvar i magen... vi vill såååå gärna ha bebis i vår famn nu. Dennis känner sig nervös inför allt.. förlossningen och hela grejen. Han tycker me det är drygt nu och vill att bebis ska titta ut... man bara går och väntar på det hela tiden nu. ♥



Svara gärna vad ni tror!!! Kul att höra ;)

♥När tror du bebis vill titta ut?♥
♥Blir det en pojke eller flicka?♥
♥Hur lång kommer bebis vara?♥
♥Hur mycket kommer bebisen väga?♥

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,nu blir de dryga dagar!!!JAG TROR ER LILLA "FLICKA" TITTAR UT DEN 20 NOVEMBER.BLIR 51CM O VÄGER 3640 GRAM DET BLIR KOMMER BLI SPÄNNANDE !!!

2010-11-14 @ 14:37:08
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Nu är det spännande gumman!!

Vilken dag som helst nu :)



Sv: Jag hade lagt den på ett jättebra ställe, i en låda ;) Tydligen alldeles för smart för mitt eget bästa ;)



Kramar

2010-11-14 @ 21:50:17
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hoppas allt är bra med dej idag vännen :)



Kramar

2010-11-15 @ 10:42:19
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: syster yster

ja nu blir de dryg väntan!!!jag tror er lilla "flicka"kommer till världen den 20 november,blir 51cm o väger 3640g...ska bli spännande o se lilla knytet snart.

2010-11-15 @ 22:21:45

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback