BebisMagen v.35

Älskade vackra bebismagen... kommer sakna den nåt enormt sen när bebis är ute. Idag har vi gått in i vecka 35... ja... TÄNK!! Vecka 35.. Det betyder att det endast är 5 veckor kvar till beräknad förlossning.. OMG! Snart har vi vårt guldkorn.. vårt lilla mirakel hos oss ♥ Dessa bilderna tog jag innan idag på ölakaggen ;)

Att vi gick in i vecka 35 idag har vi firat med fotografering! Längtar så tills vi får hem bilderna/ tavlan! Vi båda blev supernöjda med alla bilderna.. synd att jag inte kan dela med mig av dem än. Tar några veckor innan det är klart. Ungefär tills bebis är beräknad.. *längtar*...

♥1+1=3♥


Kommentarer
Postat av: Pauline

Du e så fin min älskade vän! Den vackraste gravida kvinnan jag nånsin sett tom <3 Du passar verkligen till att vara gravid! Måste nog vara en pojk då för de säger ju att flickor tar skönheten ifrån mamman ;)

Jag längtar jag med tills bilderna kommer!! :) Drygt att det ska ta sån tid, vill ju se dem nu ju :D

Puss

2010-10-05 @ 11:41:22
Postat av: Svar:

Pauline: Ååh gumman! Jag blir alldeles rörd av ditt inlägg <3 Hihi ja jag tror me på en pojke.. en mini Dennis ;) Men jag känner mig inte alltid så vacker precis haha... e inte lätt när man är så trött så ofta. Men när jag väl ha orken till att fixa mig så e det kul =)

Ja jag hade iaf hoppats att jag skulle få bilderna på en skiva.. men inte då :P Så det är bara till att vänta! Puss

2010-10-05 @ 12:24:46
Postat av: Jenny

Ja fyy vad man kommer sakna fina magen... :( Finns inget finare än gravid-magar!

Oh så skoj med fotografering!! ska bli kul att se bilderna sen!!



Pussa

2010-10-05 @ 17:13:59
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja en liten mini Dennis som ska springa runt o sparka boll ;)

Haha nej man känner sig inte alltid så vacker :P Men det e du <3

Ja fy räcker det inte med att behöva vänta på bebis lixom? :D Puss

2010-10-06 @ 09:23:40

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback