Fredag

Goddag!
Tänkte ta och blogga lite om helgen, och jag börjar med fredag!

Då slutade Dennis tidigare och vi åkte till Torsås för att strosa runt på marknaden. Hade med oss lilla Wilma också. Acira fick va hemma och hälsa på hos Smulan (Dennis hund som bor kvar hos svärföräldrarna). Jag har nog med att försöka komma fram själv ;P
Det var mycket mysigt, perfekt marknadsväder. Träffade många känningar och så blev det lite inhandlat också! :) Det första jag köpte var en helt underbart mjuk och fin lammpläd som bebis ska ligga och mysa på sen i soffan :) Jag hittade äntligen den kryddan (Cajunkrydda) som jag letat så efter, 12 kr för en påse ;) Perfa! Det blev lite brödbullar och självklart en kartong med kokostoppar/gräddbullar.
Blev lite käk där också och Wilma var såå duktig hela tiden.. lilla gumman. Hon fick hälsa på många vovvar där.

När vi kände oss nöjda med marknaden åkte vi bort och hyrde 2 filmer till kvällen. Sen hem lämnade av Wilma och även Acira som vi hämtade hem på vägen. Och därefter åkte Denne och jag vidare till stan.
 In till Mio-möbler och betalade handpenningen för soffan, för det var nästan stängning sist vi var där så det hann inte med.
Sen blev det bort till Matkult för att få i oss lite mat och därefter Maxi och storhandling.

Hem och kolla på filmerna.. hyrde bl.a. nya Beck filmen som heter "Levande begravd".. den bästa film jag sett på länge! Har ni inte sett den så se den ;) Mycket spännande! Och så var det ju Idol också. Man var ganska trött sen, så det var skönt att sitta i soffan resten av kvällen :) Men det var en väldigt mysig dag!

Kram


Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback