Höstrusk

God morgon!
Fy vilket ruggigt höstväder man vaknade till.. jag är ingen höstmänniska direkt. Tycker bättre om både vintern, våren och sommaren! Har det hellre isande kallt och frost än lite mildare och regnrusk blåst :) Så man kan ju säga att detta är första året jag längtar till hösten.. fast egentligen är det väl nästan vinter den 14 november??

Idag ska jag in till stan med äldsta syrran (Annika).. Jag ska handla lite grejer till till bebis.. hoppas jag hittar allt jag vill ha och behöver!

Fick lite panik nyss, då jag kom att tänka på att det är redan nästa vecka (på torsdagen) som Dennis ska opereras!! Usch usch... stackarn! Tycker det känns jobbigt faktiskt att han ska sövas och sen vakna upp och ha ont och så :( Lilla älsklingen ♥

Nä, på med lite make-up nu, så man ser ut som en människa igen... syrran kommer om en timme!!!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback