Kuuul vecka!

Hej! Denna veckan kommer nog gå fort..

Imorgon onsdag, tror och hoppas jag att Dennis och jag kan åka in till stan. Ska köpa present till storasyster Annika, (nu har jag äntligen kommit på vad hon ska få!!) och så ska vi förhoppningvis beställa tapeten som jag har gått och förälskat mig i, och om vi hinner ska vi spana på soffa me. Tveksamt om vi hinner allt detta.. Affäerna skulle ha öppet till 20.00 istället för 18.00...

Torsdag ska jag ta en sväng till barnmorskan för att kolla blodtrycket eftersom speciellt undertrycket låg så pass högt 125/90... Jag har mått lite illa och även har ont i hela magen.. vet inte om man kan få det av högt blodtryck?

Torsdag kommer även Dennis bröder och pappa och hjälper att bära ut de gamla möblerna från "finrummet".. har fått massa flyttkartoner att packa ner de gamla böckerna och prydnadssakerna som jag inte vill ha hehe.. så jag ska nog börja med det sen...

Fredag är det Torsås marknad... åh vad kul!! ;D Sen Idol på kvällen...

Lördag blir det kalas!!! :D Syster yster Annika fyller 35 år (imorgon) och vi ska även fira hennes bonus-son Philip (som har fyllt 13 år). Det skulle bjudas på smörgåstårta (mums!!!) och god fika!

Söndag får vi inte glömma vrida tillbaks klockan en timme! Då blir kvällen en timme längre ;)

Ha det gott!! Kramar

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilken härlig vecka du har framför dej :)

Ät lite smörgåstårta åt mej med ;)



Kramar

2010-10-26 @ 18:19:18
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hoppas ni hinner med allt om ni åker in ;)

Skönt att veta vad man ska köpa i present, går så mycket snabbare då o det underlättar när man e höggravid :D

Hmm jag e ingen expert på det här med blodtryck så jag ha inte en aning faktiskt :S

Skoj med marknaden, hoppas du orkar gå en runda ;)

Så gott med smörgåstårta!! Ät en bit för mig med :P

Puss

2010-10-26 @ 19:19:40
Postat av: Jenny

Hmmm jag hade ju också högt blodtryck och jag har me mått mkt illa... Så kanske att det har med det att göra? Eller så är det väl för att man börjar bli spänd inför förlossningen och det "nya livet" kanske... :)

Pussss

2010-10-30 @ 14:06:25
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback