Lite smått o gott

Hej på er!
Nu är helgen på intåg igen!! ;) Dagarna rusar iväg.
Har väl inte hänt nåt speciellt i veckan egentligen... Pauline och hennes söta Molly var här en snabbis i onsdags =) Var kul, men hoppas att det blir lite längre stund nästa gång.

Igår var Denne och jag på Maxi och handlade. Skönt att slippa trängas bland allt folk som brukar vara där på fredagarna. Jag sprang in en sväng på Lindex me.. skulle köpa mig en svart BH.. men kom ut med destu mer; mascara från MaxFactor, ögonskugga från LÒreál och lite annat krafs. Älsklingen stod för betalningen... tack så mycket honey.. älskar dig!

Utbygget är det fixat lite till med.. Dennis har satt dit alla reglar på utsidan. Han ska väl beställa hem all panel nu och vi väntar fortfarande på fönstrerna. Har ju beställt 5 eller 6 fönster och en altandörr som skulle kommit förra veckan. Men nu hade dem väl sagt antingen denna eller nästa.. så det blir nog nästa vecka eftersom det är fredag idag. 

Nu ska jag äta frukost och göra lite nytta.. längtar tills älskligen kommer hem från jobbet! ♥

Ha det bra!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så mysigt med lite Molly-mys!!

Går de bra me utbygget?? Ni får komma och hälsa på oss sen när ni har nån tid över!!!



Pussar

2010-10-02 @ 22:53:27
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback