Sjuk

Hallu... nu står Dennis och lagar mat... köpeköttbullar och makaroner.. snäll han är som står med det efter en lång dag. 

Jag har sovit ett par timmar nu. Har fått feber och den har stigit under kvällen :/ Så jag fick avboka min och Agnetes fika imorgon :( Så tråkigt, men vi tog en dag nästa vecka istället.. för så länge ska jag ju inte vara sjuk!

Fick syn på att ett av mina favorit tv-program börjat igen... Förkväll!! Tyvärr hade jag sovit bort nästan hela programmet. Tycker det är underhållande med massa som jag gillar typ mat och allmänt snack.

Såg även att Äntligen hemma har premiär nu ikväll...

Ja som ni säkert förstår så blir det soffan hela kvällen!

Imorgon skulle jag kört in med bilen och få tillbaka kofångaren. Men jag hade aldrig pallat köra när jag mår så här, så svärfar tar bilen för han ska ändå till jobbet! Så det är skönt att slippa tänka på det.

Nä nu orkar jag inte sitta här me... Hoppas ni mår bra och om ni gör det kan ni ju skicka lite friska baciller till mig ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Krya på dej gumman!!

Ha en myskväll i soffan nu och hämta krafter :)



Kramar

2010-10-05 @ 20:32:51
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Krya på dej gumms!! Vila ordentligt!!



Puss

2010-10-05 @ 22:12:07
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Usch usch det var inte kul :( Hoppas du piggnar till snabbt! Snäll han e din svärfar som kör in bilen åt dig :) O Denne med såklart som lagade mat till er ;) Krya på dig nu vännen! <3 Puss

2010-10-06 @ 09:15:40

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback