Beslutångest

Hejsan! Imorgon ska jag (lilla sjuklingen) till Dennis syster Jonna på Etage och förhoppningsvis bli fin i håret. Jag vet inte alls hur jag vill ha det. Det enda jag vet, är att jag vill ha någon choklad aktig färg. Men hur tusan ska jag klippa det?? bara topparna? eller lite mer, som sist typ i axellängd?
Enda kravet jag egentligen har på själva klippningen, är att det få inte vara kortare än att jag kan sätta upp det.. ska jag ha lugg? Sidolugg... gaaah... denna gången kan jag verkligen inte bestämma mig. Har ni tips så kom gärna med det!


Så här kanske!?! ;)

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch.. har lite feber idag me samt att jag är genomförkyld. Men jag frågade Jonna om jag fick komma och klippa mig ändå och det gick bra.. förhoppningsvis mår jag bättre imorgon.

Kram


Kommentarer
Postat av: Milla

Spännande med ny frisyr! Är så sugen på att klippa mej jag också :)



Babysimmet skulle vara 7 eller 10 gånger om jag inte minns fel :)



Kramar

2010-09-07 @ 15:53:39
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Tea

Klipp upp lite i page el tapper..sidolugg är fint..klipp luggen i tapper..lite så där spretigt...

Blir nog fint sen.Jag tittar alldtid i någon tidning..kanske kan hjälpa dig..

2010-09-07 @ 21:47:02
Postat av: Jenny

Hoppas att du mår bättre snart gumman!!



Pussar

2010-09-08 @ 19:44:19
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback