Ditt tips!

Tjohoo! :)

I natt vaknade jag vid 01 typ.. kände mig jättemysko.. hade riktigt hemsk halsbränna! (har bara haft det en gång innan).. men får nog ta en tur till Apoteket och köpa hem nåt som hjälper bra.. om jag skulle få det igen. Har ni tips? Behöver köpa hem fler Niferex me... (Järntabletter) för jag har bara 3 st kvar.
Det var inte bara halsbrännan i natt, jag fick näsblod me, och hårt tryck mot lungorna, så jag fick svårt att andas.. Var otäckt faktiskt, men tror halsbrännan hade mkt med det att göra me + att bebis tryckte mot bröstkorgen.

Men sen kunde jag tillslut somna om igen och sov gott resten av natten!

Så om ni har bra tips på t.ex. tabletter som hjälper mot halsbränna.. gärna nåt som jag slipper ta varje dag.. utan bara vid behov... kom med era tips!

Puss & kram på er

Kommentarer
Postat av: Tea

Jag köpte Gaviscon..finns både som tablett och flytande.Dem funkade bra.Tetsade först Novalucol,tycker inte dem funkade alls.

2010-09-28 @ 22:04:03
Postat av: Svar:

Jag bad Dennis köpa hem när han slutade igår..

Och han frågade på apoteket... så han fick med sig Novalucol eller vad den hette. Hoppas den hjälper mig... men helst hoppas jag att jag inte får nån mer halsbränna.

2010-09-29 @ 08:36:59
Postat av: Jenny

Usch jag har me problem me halsbränna :( så jäklarns jobbigt!

menmen!

Hoppas Novalucolen funkar för dig! Har hört många som tyckt att de hjälpt =)



Puss

2010-09-29 @ 21:42:31
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback