Element

Idag har Dennis och jag tillbringat i stortsätt hela dagen hemma hos Dennis bror Philip, Lina och deras lille Elias. Dennis har tagit bort massa gamla element och kopplat in nya..
Vi kom dit redan vid frukost och Phille hade köpt nybakta frallor :)

Jag har varit helt trött, var ju en lång dag igår med massa folk runt om en hela dagen och kvällen. Och i natt har jag sovit ungefär lika skönt som en kratta! Bältet gör ingen effekt mot smärtan jag får om nätterna.. vilket suger.. jag hade verkligen hoppats på det. För det är så jäkla jobbigt att vakna varje natt med sån värk och ha svårt att somna om.. man bara vänder och vrider :( Buuhuu säger jag!

Iaf så satt Lina och jag i soffan och pratade och gosade med lille Elias hela dagen.. Kollade på Idol repriser... och gick en sväng till Ica och handlade lite till maten vi skulle göra..
Och jag lagade maten, för Lina hade fullt upp med att amma och byta blöja m.m. Och de andra höll ju på med elementerna.. Men det blev gottigt iaf!

Sen när vi kom hem upptäckte vi att slangen till diskmaskinen var sönder igen... vi har fått in en jäkla mus... igen!!! Blir galen! :( Så nu har vi satt dit en stor musafälla och hoppas att vi får napp...! Katterna har iaf vaktat!

Så det var bara för mig att ställa mig och diska all disk från igår.. tallrikar, bestick, glas.. ja det va endel.. händerna blev som russin.. och jag har inte diskat på flera år.. man blir bortskämd med diskmaskin. Dennis ska väl fixa den imorgon om vi får tid...

Nu sitter jag i soffan och vilar rygg och hela kroppen.. e döö trött!

Här kommer några härliga bilder på min katt Turbo... han sover riktigt riktigt djupt och drömmer och har sig ;)

Hehe... med detta säger jag me god natt!!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Milla

Sov gott gumman, och ta hand om din onda rygg :)

Hoppas du får sova hela natten nu.



Kramar

2010-09-26 @ 23:20:55
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh jobbiga möss!!! Har ni provat en sån där mus"fälla" som låter och ska skrämma iväg mössen? Mamma å pappa har en sån under diskhon för mössen har varit å bitit på deras slangar till dismaskinen också :/



Pussa

2010-09-29 @ 21:46:07
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Svar:

Svärfar tipsade faktiskt om det igår... Får se om vi köper sån... Jäkla möss... :/ Puss

2010-09-30 @ 10:30:48

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback