Familjeträff 2#

Idag var Dennis och jag på andra familjeträffen av 3.
Var mycket bra idag. Vi pratade om förlossning och smärtlindring. Kändes som att man kunde det mesta, men bra att få höra det fler ggr =) Höll på i 1,5 h....

Nästa gång är om 2 veckor.. då ska vi även på vanligt rutinkontroll på morgonen.. kolla så hjärtat slår som det ska och mäta och väga och lite så.

Idag har vi gått in i vecka 34 ♥ Jag är fortfarande hemskt kissnödig. Fast att jag nyss kissat så blir jag snabbt kissnödig igen :P Speciellt när jag suttit ner och reser mig upp.. då e det nästan raka vägen till badrummet ;) Och så trycker det mycket på revbenen.. Gör ont ibland, men det är inget som stör mig.. Känns bara underbart med lilla bebis i magen! Undra så hur mkt bebis gått upp sen tillväxt ultraljudet.. =)

Nu blir det snart sängen, Denne har redan somnat på soffan och jag tror jag spelar in Idol röstningen.. för den är inte förrän om en timme... *gäsp*.... så länge orkar man knappt va uppe nu för tiden :P


Inte min mage! Bilden är Googlad... men ack så söt!

Dennis brukar säga att det bor en liten ailien i min mage, som det rör sig och sparkas och har sig ;)

God natten med er!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Milla

Hi hi den där kissnödigheten kommer jag ihåg med fasa ;) Tyckte inte man gjorde annat :)



Sov Gott <3



Kramar

2010-09-27 @ 21:56:42
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi ja smärtlindring är man rätt påläst om... jag ska bli sövd har jag bestämt ;);) Hihi



Pussa

2010-09-29 @ 21:43:31
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback