I brevlådan ;)

Min Bloggvän Camilla www.sagabus.blogg.se har skapat en bloppis på sin blogg.. så jag var inne och kikade och hittade en såå söt baby overall som jag ville ha :) Jag har ju redan 2 st i stl 62... men efter att ha sett Paulines lilla Molly som ändå var 53 lång, men såå pluttig så skulle ju bebis försvinna i de overaller jag har...
Så det var perfekt att Milla hade denna söta i stl 56 :) Så när min bebis tittar ut slipper h*n drunka i sin vinteroverall :) Och vintern brukar ju va lång här i Sverige så h*n kommer nog hinna använda de jag har i stl 62 också. Dem växer ju fort de små liven <3

Så idag kom detta på posten:


Denna gulliga lappen fick jag med till overallen... =) ♥

Titta så söt den är! :)

Och så denna lilla söta mössan som hon skickade med =)


Stort tack min vän ♥ Blev jättenöjd och glad!! ;D

Kramiss


Kommentarer
Postat av: Tea

söt overall..blir jättebra med den att ha i vagnen..lagom tjock.Den är från Kappahl tror jag.För mig dem hade den affärn när jag var gravid.



Mumsiga bullar oxå!..bra med en händig karl :)

2010-09-03 @ 21:56:34
Postat av: Svar:

Japp Tea den är från Kappahl :) Bra att ha en i lagom storlek också =)

2010-09-03 @ 22:00:33
Postat av: Milla

Hoppas er lilla bebis kommer trivas i den :)



Kramar <3

2010-09-04 @ 12:52:12
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Aww så mysig!!! <3

2010-09-04 @ 21:29:46
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh den ser riktigt varm o gosig ut, jättefin var den!! Er bebis kommer trivas i den tror jag :)

Haha ja hon e pluttig trots att hon e så lång :P

Puss

2010-09-05 @ 14:44:38

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback