Shopping! Till mig själv!! ;D

Nu senaste tiden har det ju mest blivit massa shopping till bebis i magen... men för en gångs skull har jag beställt hem kläder till mig själv.


Denna lila koftan och nedan är en annan bild på koftan fast dock i grå... men den lila är snart min :)

Och så dessa snygga leggingsen

Hoppas att plaggen sitter bra sen... och att jag kan ha dem både under och efter graviditeten.. jag har skickat efter dem från La Redoute btw :)

Nu sitter jag i soffan, under en filt och snorar, nyser och fryser, halsen gör ont och är tjock och jag är tung i huvudet och känner mig febrig... bläää! Hoppas jag blir frisk snart igen!!!

Har iaf fått i mig lite frallor med gott pålägg och så har jag köpt hem värsta tant tidningen "Allers"... men bara för det va massa recept på gratänger med.. och så har jag en sockervaniljbulle som väntar på att få bli uppäten ;)

Så jag ska nog överleva tills Dennis kommer hem!

Kramiss


Kommentarer
Postat av: Tea

Fin kofta..hehe..frm leggings kollade jsg på igår senst..funderade starkt på att köpa dem fast gjorde inte det..men nu ångrar jsg mig.ska nog beställa mig ett par ändå :)

2010-09-06 @ 20:21:28
Postat av: Milla

Krya på dej vännen! <3



Kramar

2010-09-06 @ 23:59:21
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Schhhnyyggt gumman! Sååå häärligt med koftor!! Gosigt!



Pussa

2010-09-08 @ 19:45:59
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback