Uppe med tuppen!

God morgon!
Då va man uppe med tuppen även denna lördagsmorgon. Klockan har inte ens hunnit slå 08.00 och man har ändå varit vaken ett bra tag.
Dennis är ute och håller på med utbygget.. och förhoppningsvis kommer Emil (snickaren) och hjälper honom idag. Det var sagt så iaf. Nu måste vi ju skynda på det här med utbygget, eftersom det kom lite oplanerat emellan.. d.v.s. Dennis knä operation. Så vi måste få upp tak o väggar.. ja det utvändiga.. sen ska man ju isolera m.m. Men iaf att vi har så det inte regnar in.

Jag får väl ta en sväng med dammsugaren.. skulle gjort det igår... och i förgår och dagen innan dess.. Men jag har varken haft lust eller ork. Så nu är det katt- och dammtussar över hela huset och jätteskitigt.. blärk!

Igår åkte jag hem en stund till Pauline o Henrik och träffade underbart söta lilla Molly. Hon fick presenter och massa gos av mig.

Jag längtar så otroligt mycket till på tisdag.....! ♥

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Bra att han kom o att ni fick så mycket gjort :)

Nej fy inge skoj att dammsuga när man känner att man måste men alla katthår försvann ju sen till slut iaf :)

Molly tackar för alla presenter o goset med såklart ;)

Puss

2010-09-11 @ 20:28:32
Postat av: Jenny

Usch nä det är då inte roligt att dammsuga! Skjuter på de så mkt som möjligt tkr jag :)



Puss

2010-09-14 @ 11:49:40
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback