BebisMagen v.30

♥ Ja nu är man ju inne i vecka 30
Man märker att magen vuxit till sig.. dels för att det börjar bli trångt för bebis där inne nu. Man kan få grymt konstig form på magen ibland haha.. får visa en bild sen..! Och så går man ju emot med magen hela tiden.. man kan ju inte precis "göra sig smal" längre :P
Vikten har me ändrats lite.. väger 63kg nu... så nu har man gått upp 10kg då... hehe coolt egentligen!

Och så har jag sen några veckor tillbaka fått ett så kallat gravid carvings... och detta är CHOKLAD!!! Jag är helt beroende av choklad och kan knappt sluta äta det när jag väl börjat. Jag äter upp Dennis choklad, och köper choklad när jag är iväg och handlar... Ja jag måste helt enkelt ha choklad varje dag! Mums! Min frukost idag har än så länge varit några Toffifee.. mmmm! :) Men får väl göra mig riktig frukost snart =)
I sommras hade jag dille på isglassen- Calippo!! :) Med cola smak. Men köper den inte lika ofta längre.. kan vara för att det är kallare ute me hihi....

Här är några bilder som jag tog igår genom vår "hmr.. jääätte-rena" hallspegel :P

BebisMagen v.29+1 (v.30)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fin du är gumman!!

Tycker minsann att magen har ändrat sig! Är den inte längre ner nu?? Bebis har kanske åkt ner lite.. hihi =)



Pusss

2010-09-01 @ 10:47:56
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Du är så fin med din mage vännen! Och du ser då lycklig ut :)



Kramar

2010-09-01 @ 19:13:15
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Du e så fin min älskade vän! <3

10 kg det va lite det, en annan slutade ju på 22 kg plus :P

Gottigt med choklad ;)Haha ja man vänjer sig inte riktigt vid att ha en stor mage så lätt hänt att man går in i saker :D

Puss

2010-09-03 @ 15:07:00

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback