Bohemian...


Älskar denna låten!
Kommer ihåg tiden innan jag träffade Dennis, då var det en heeel del festande. Umgicks mycket med vännen Linda på den tiden. Och vi brukade träffas hos varann, äta gott och dricka Öl.. och så sjöng vi allt va vi kunde till denna låten!! ♥
En gång knackade Securitas på dörren :P Men jag vågade inte öppna hehehe.. och dagen efter kom hyresvärden och jag fick mig en rejäl utskällning haha... usch det va tider det..
Bara ett tag efter sa jag upp lägenheten och veckan därpå träffade jag älskade Dennis!
Så det va ju perfekt.. då visste man vart man skulle ta vägen ;D Och här har jag stannat sen dess och kommer stanna resten av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi vilka minnen, både roliga o kanske inte så roliga :P Svårt att tro att du vart en sån festprisse ;)

Härligt att du hittat hem (om man kan säga så ;))

Puss

2011-04-08 @ 11:53:39
Postat av: Jenny

Haha! Ja den låten är underbar!

Haha ja de har linda berättat om! Så pinigt :P Tjuriga grannar du hade :P

Pussa

2011-04-08 @ 14:30:30
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback