Det är Dennis Olsson jag vill ha! ♥

Hej, sitter i soffan nu och sträcker ut benen, Alexander ligger och sussar sött i min famn.. riktigt najsigt! Kollar på riktig nostalgi! =) Den tecknade Robin Hood från 1973! ;D Har nyss tagit in tvätten som för första gången detta året fått torka ute. Så pluttigt det va att hänga upp pluttens små strumpor o byxor hihi ♥ Katterna har fått vara i rastgården heela dagen och dem har njutit. Dennis har gjort massa Panel på huset.. Ska se när jag får tillfälle att gå ut och ta ett kort =)
Jag har lite feber kvar 37, 3 innan.. så hoppas den försvinner nu.

Här kommer ett klipp då Robin fick sin Marion... såå vackert! Och såå fin låt! ♥
Föreställer mig Dennis & mig... ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch hoppas du slipper den dumma febern snart!! Så jobbigt me feber ju!



Pöss

2011-04-10 @ 21:37:38
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi vad gullig du e :) Det e då tur att du har din Dennis Olsson :D

Härligt nu när våren e här :)

Puss

2011-04-11 @ 17:07:49

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback