Frossa & feber & mjölkstockning =(

Åh nej.. jag som kände mig bra innan idag.. lite ont i ögonen och i eftermiddags började jag få ont i vänster bröstet och det har hållt i sig... och jag har ammat massor..
Tillslut fick jag frossa och bäddade ner mig i soffan i fosterställning med 3 filtar på mig och fick ligga en lång stund. Kollade febern och hade 39!! :(
Jag som trodde i morse att jag var på bättringsvägen... men vet inte om jag fått mjölkstockning igen.. men får amma massor o pumpa om det inte blir bättre..
Ikväll kan Dennis avlasta Alexander om jag känner mig för trött.. men imorgon ska han hålla på med panelen på huset o sen e vi bjudna på kalas.. får se om jag orkar med detta. Vill ju gärna se vad Hugo säger om sin present. Vi har köpt honom en cykel från 2 år, utan trampor. Och vill ju gärna se vad han tycker! Men men, jag o Alexander går väl ändå i första hand.
Aja, får vila o knapra Alvedon nu..

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars dig gumman! :( Håller tummarna för att det går över snabbt!

<3 <3 <3



Pussar<3

2011-04-08 @ 20:58:56
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Nej men fy stackars dig! Låter inget vidare alls :/

Hoppas verkligen du e bättre nu så du orkar med kalaset! Hade ju varit jättekul att se hans min :D

Tror han blir överlycklig över den braiga presenten :)

Puss

2011-04-09 @ 12:12:23

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback