God morgon!


God morgon önskar Alexander till er...!  Eller god förmiddag får det ju bli nu när jag bloggar :P
Vi har inte gjort så mkt. Stigit upp, bytt blöja o de morgonbestyr som är..
Fått gröt..
Och nu sussar han igen.. i sin vagn.. tänka sig att det gick idag. Men han ville helst inte..
Jag har fått i mej lite yoghurt.. men det va inte gott blärk..
Idag händer nog inte så mkt. Ikväll blir det att bada plutt, dags för det nu..

Imorgon ska jag o Alexander åka och träffa min chef! Och sen e det ju helg! Igen! ;)
Till helgen är vi bjudna på 30 års kalas! :) Kul kul!

Ha det gott!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så söt han e :)

Hihi skönt att han klarade av vagnen idag!

Åh jag som hade tänkt bjuda hem er ju :P

Vad ska du göra hos chefen?

Åh vad skoj, e det Jenny som ska firas?

Puss

2011-04-28 @ 21:17:16
Postat av: Jenny

Åh vilken söt liten solstråle :D Sötare pojk får man ju leta efter!

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Ja visst går dagarna för fort nästan? Redan helg ju...

Pussa

2011-04-28 @ 22:36:36
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Tora - Viggos mamma

Jisses vad söt han är er lille Alexander!



SV: Ja vi har både en sug och saltvattenspray - hittills har det inte hjälpt så värst mycket.. Vi hoppas på att det snart går över - nu är jag jäkligt trött..



Kram på er!

2011-04-29 @ 16:31:13
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback