Kalas

God kväll!
Idag har vi varit på dubbelkalas. Kände mig ganska pigg på förmiddagen o så. Men hade 38 graders feber när jag vaknade o den sjönk lite när jag tog alvedonen.. Men nu ikväll har jag varit rosenröd om kinderna o blek o glansig och hade över 38 grader. Jag verkar iaf ha fått bukt på mjölkstockningen. Är öm fortf, men det kan ju hålla i sig.
Vi lämnade kalaset efter vi ätit o de öppnat presenterna.
Men det var trevligt.
Tröjan vi köpte till Donald satt som en smäck och han gillade den och Hugo verkade bli jätteglad för sin cykel (utan trampor).
Vi blev bjudna på nån pasta/lasagneliknande rättt med kassler, vitlöksbröd och sallad m.m. Och så blev det en prinsesstårta efter.

Nu ska jag gå upp med min lillprins och den stora med tror jag.. Alexander sover gott på mitt bröst nu.
Hoppas jag kan sova bort febern tills imorgon för då kommer pappa o Ann-Christin.

Min lilla pojke sussar gottpå bröstet

God natt!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Men fy vad tråkigt att du fortfarande hade feber :/

Men skönt iaf att mjölkstockningen e på väg tillbaka, hoppas den e helt borta nu!

Åh vad gott det lät :)

Jag kan tänka mig att Hugo e riktigt glad för sin cykel :D

Puss

2011-04-11 @ 17:05:09

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback