Gårdagen.. Jenny & Alice på besök! :)


Jag sitter o kollar in Alexander och vi har precis ätit lunch, varma baguetter med marmelad, ost, Kalmarkorv..

Och här kommer några bilder på våra små bebisar!
Glada Alice! :)

Maten blev himla god. Skar kyckling i mindre bitar och hade i Creme Bonjour Cuisine (vitlök/örter), lite kycklingfond, kryddor, en pressad vitlöksklyfta, Grädde, porjulök, gul/röd paprika, toppade med lite färsk persilja. Serverade med bandpasta och sallad till... Dennis fick ris till eftersom han avskyr pasta. Och så pillade han bort paprikan :P hihi Undra hurdan Alexander kommer bli med maten. Jag va ju me hur kräsen som helst när jag va liten..

Min underbara pojke ♥

Mor- dottter mys

Kolla vad Alexander gör med sin strumpa haha :P Dubbelt så lång minst!

Som avslut på dagen fick det bli lite efterrätt. Vaniljglass med coctailfrukt och en varsin bit hallonrulltårta.

Tack för en toppendag! =)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vilka fina bilder, som vanligt ;)

Maten lät jättegod, härligt att slippa äta pasta själv med ;D

O cocktailfrukt sitter ju inte helt fel det hlr :P

Puss

2011-04-21 @ 19:49:46

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback