Tisdag

Hej på er...
Alexander ligger och sover nu och jag väntar på att värmen kommer upp i vattnet så jag kan duscha.
Om nån timme ska Dennis jag o plutt in till stan... på jackt efter födelsedagspresenter. Det är svärfar och Hugo som ska firas på lördag.

Om ni förresten undrar över förra inlägget så fick jag veta igår att pappa legat inne en hel vecka på Thorax med hjärtproblem. Dubbelslag o så.. Han hade fått åka in till akuten den lördagen vi hade varit där o hälsat på :( Blir lite sur på honom att han eller Ann-Christin inte kan ringa och berätta det för en :( Men han vill ju inte oroa i onödan.. men jag ska banne mej säga till honom om det. Lilla pappa ♥ Han har nästan varit mer på sjukan än hemma detta året känns det som.. Han är iaf tillbaka på jobbet nu och proverna har legat bra när han varit inne efter de tabletter han äter nu.

Får se om det kanske kommer en lite "sen" veckans matsedel... men kanske hoppar det även denna veckan.
Kram på er!

Här får ni en lite glad bild iaf =)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi som sagt, hoppas ni hittar det ni vill köpa till dem ;)

Hmm ne förstår ju att de inte vill oroa en men ändå :S Man vill ju ändå veta! O hälsa på framför allt..

Så fin bild på dig vännen! <3

Puss

2011-04-05 @ 18:02:34
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jättefin bild på dej gumman!!

Hoppas din pappa slipper åka in till sjukan mer nu :(



Kraaaaam

2011-04-05 @ 19:50:45
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj vilken fin bild!! Undra vem som kan vara den oerhört duktiga fotografen?!!:O

;)



Ja man blir minsann irriterad när man får veta saker så i efterhand... spec när det är något så viktigt juh!! Man vill ju veta...

Hoppas att din pappa mår bättre nu!!

Pussa

2011-04-08 @ 14:44:45
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback