Vår tre rättersmeny


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi! Lite rätt hade jag då iaf :P Jag trodde inte att du tyckte om kantareller... mer att du bara åt de om du var "tvungen" typ :P Men de e ju sååå mumsigt! Är det samma dessert som vi åt på nyår då för nåra år sen? lr när de nu va :P

Låter som ni hade en riktigt mysig kväll! =)

Pöss

2011-04-08 @ 14:24:10
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mums vad gott det lät :D Kantareller visste jag att du åt ;) Men blev lite chockad att du stuvade dem, bara hört dig göra smörstekta :P

Haha hade iaf rätt att kantarellerna o bröd var till förrätten o kyckling o vitlöksost till huvudrätt o sen godsakerna till efterrätt ;D

Pannacotta låter gott, har jag aldrig ätit :P

Puss

2011-04-09 @ 11:15:51

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback