Vår


Älsklingen och jag tog oss en liten promenad, underbart skönt! Ljummet och nästan helt vindstilla... Och så plockade jag in årets första bukett med vitsippor! Ljuvligt och helt underbart!
Förresten så har Alexander bara sovit o sovit idag. Han vaknade första gången vid 06.30.. åt och fick ny blöja, somnade om... vaknade igen kvart i 9 för mat, somnade om vaknade halv 11, fick gröt och mosad banan och var vaken en timme, halv 12 somnade han igen en stund.. och nu har jag varit ute och gått en stund och han har somnat i vagnen. Och sover fortf här ute i vagnen...
Men innan promenaden kollade jag hans temp och han hade 37,2.. så han fick lite Alvedon.. Hoppas inte han får mer feber.. min lille älskling.

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja idag har det varit riktigt härligt väder, ha inte vart ute mer än att rista filtarna som vi ha på golvet men ändå :P

Har städat här hemma istället :)

Jaha nu sover han nog igen allt han missade när du var sjuk ;) Hoppas iaf han blir bättre o lite piggare på kvällen, 37,2 e ju inte mycket om ens någon feber :)

Molly hade feber i helgen men inte sover hon mer för det, däremot får man mer gos o det sitter ju inte helt fel det hlr :D

Hoppas Dennis iaf klarar sig ifrån febern som ni haft :)

Puss

2011-04-11 @ 17:46:15
Postat av: Jenny

Lillgubben!! Men de blev inget mer av de sen va? Pössssss

2011-04-16 @ 12:16:44
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback