21:00 pip!

Klockan är 21:00 nu.. elr strax över...
Men Alexander ligger och sover i sin spjällsäng efter att ha ätit 210ml kvällsvälling + ammat lite och somnat i vår säng.. sedan la jag bara över honom. Nu hoppas vi på att han sover gott länge min lille prins ♥

Det gick mkt lättare ikväll att ge honom flaskan! Toppenbra och han slurkade i sig hela flaskan ju nästan.. han har lämnat slurken (ca 10ml) varje gång :P

Kanske var det denna fyrklövern som jag hittade idag som gjorde det lätt o snabbt idag. Den har jag gett till Alexander hjärtat.. så den bringar honom tur i livet!

Litet ringrostigt fyrklöver.. men vad gör det?! ;)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jisses vad det hänt saker på bara några dagar! O jisses vad inlägg ;)

Vad skönt att det verkar funka så bra nu, hoppas det fortsätter så! :D

Coolt att du hittade ett fyrklöver :P

Puss

2011-08-03 @ 22:10:11
Postat av: Jenny

Häftigt att du hittade ett fyrklöver! :D

Fanns det i trädgården? =)

Så skönt att det gick bra med välling/nattning =)

Pussss

2011-08-03 @ 22:16:45
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: gisela mamma till Ebba

fiiiiiiiiint som tusan!

2011-08-04 @ 08:33:41
URL: http://giiselas.devote.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback