Cupcakes

God morgon vänner!

Idag efter att Dennis väckarklocka ringt så bestämde även Alexander sig att inte sova mer :O
Försökte en timme, men han somnade inte och vet ni.. sen kom väldens mest irriterande mygga från ingenstans och surrade så där jobbigt! Så då beslöt jag mig för att inte försöka mer.. ville ju inte att vi skulle bli stuckna heller.
Så nu är Alexander så där lagom trött hihi... han sitter i sin resesäng (tänkte om han somnar om) och kollar på nyhetsmorgon.

Jag ska strax göra mig iordning lite, för om ett tag ska vi bege oss till Eringsboda och hälsa på Jenny och Alice! Jenny frågade igår om vi inte ville komma och hjälpa henne att äta upp dessa goda och sjukt fina cupcakes som hon och hennes granne bakat i veckan... och tror ni man tackar nej till det?!! Oh no.. då känner ni inte mig, Gottegrisen själv hihi ;)

(Jag lånade bilden från Jenny/Linda.. hoppas det är OK!)

Det blir väl inte så mkt bloggande under dagen! Men vi hörs ikväll igen! :D

Ha en toppen dag med er!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Madelinen

mm vad gott!! :) hoppas du får en bra dag!

visst är det mysigt när karlarna spelar fotboll ;) blir det snart fru då?

2011-08-18 @ 08:10:41
URL: http://frulovgren.blogg.se/
Postat av: Pauline

Typiskt att han vaknade o inte hade lust att somna om :/

Mmm vad gott!! Hade inte jag hlr sagt nej till ;)

Synd att du inte kör detta hållet för då hade du gärna fått lämna några, hihi :D

Puss

2011-08-18 @ 16:47:17
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Åh vad gott det ser ut, jag älskar cupcakes. Har dock haft en riktig tjockisvecka, så nu blir det sockeravgiftning ett tag :P

2011-08-19 @ 10:07:49
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi :P Men nästa gång ska jag nog ta och göra fler med choklad/mocca :) De va ju godast :P

Puss!

2011-08-20 @ 15:46:51
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback