Didrikson, Land & Lake, Moonkids- Check! :)

För ett tag sedan fyndade jag dessa superfina kläder från min kära bloggvän (SagaBus) Camilla! Såå himla fint skick och ett riktigt bra pris! Tack än en gång! Jag hoppas inte han hinner växa ur det då det är stl 80.. Annars får jag köpa nåt annat sen! Han kommer ju kunna ha det början av vintern.

En suddig bild, men tycker den är så go ;)
Den översta är en tunnare lurvoverall från Moonkids
Den mellesta är en vindoverall från Land & Lake
Och så den nedersta vinteroverall från Didrikson

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi ja det var verkligen en söt bild :D

Ne förhoppningsvis så kan han ha den ett tag, de växer ju inte riktigt lika fort längre :P O förhoppningsvis så blir det inte en lång vinter!

Puss

2011-08-31 @ 21:04:53
Postat av: Pauline

Just det, vad fina overallerna var :) Perfekt att kunna köpa begagnat :D Kostar jättemycket att köpa alla dem nytt kan jag tänka mig..

Puss

2011-08-31 @ 21:07:19
Postat av: Tea

Kanonfina overaller.. vinteroverallen kommer han nog kunna ha hela vintern..var ju en bit att växa i..:)I år igen blir det oxå Didriksons för oss..absolut bästa vinterplagg jag köpt.Aldrig blött igenom..:)Finns mössor att köpa till.Tror dem heter Cape el Cap nåt aånt..är av samma material som overallen och knäpps med knapp..

2011-08-31 @ 21:15:58
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Sötnosen! Hoppas han kommer gilla dom! Noah hälsar att han älskade dom :)



Puss & Kram

2011-08-31 @ 21:39:16
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha men illkillen! Akta så han inte drunkar i overallen!!! ;) Kanonfina allihopa ju! Kommer nog passa perfekt till vintern! :D

Pusss

2011-08-31 @ 22:21:34
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback