Hur gick det med rutinerna?


Alexander fick låna kusin Hugos keps idag ;)

Först och främst vill jag tacka för alla kommentarer jag fick om rutininlägget! Jättekul att ni ville dela med er hur nu har det! :)

Ja ni kanske vill veta hur det gick sen i natt... med de nya rutinerna, vällingen, sovandet....
Efter många om och med så somnade han tillslut. Det tog ca 1,5 h efter att vi gått upp o han ätit välling (100ml) och ammat. Han var såå trött men kunde verkligen inte somna i sin säng. Så tillslut fick jag lägga mig med honom i vår säng och efter ett tag somnade han..
Jag la sedan över honom i sin säng, och då var kl strax efter 22! Och sen gick jag ner en stund till..

Sen gick vi upp och la oss...

Klockan 01 vaknade jag av Alexander.. provade att ge honom nappen som han spottat ut. Och han nöjde sig med den.
klockan 02 vaknade han igen och samma grej där.. nappen o somnade om....
Sen vaknade han igen!! kl.03... och då nöjde han sig minsann inte med nappen, utan fick amma i vår säng.
Sen somnade han och jag la över honom i sin säng... där han sov max 10 min, sen vaknade han och va skitsur och vägrade somna om...
Och jag orkade tillslut inte bråka mer med honom...

Så tillslut fick han somna om i vår säng..

Ska bli spännande hur det kommer gå i natt!
Håll tummarna för en bättre natt i natt!!

=)


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Håller tummarna! Man får verkligen vara envis med dom små :)



Puss & Kram

2011-08-01 @ 21:51:49
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ojoj, då måste du varit trött idag! Gick ju inte så bra för oss heller inatt :P Blev ju vår säng ändå! Gäller nog att vara envis... :S Hoppas de går bättre inatt!

Puss

2011-08-01 @ 23:11:43
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Oj jobbigt att han vaknade så, men skam den som ger sig :P

Kommer nog bli skitbra det hära :D Kan ju ta några dar bara men det e värt kämpandet i slutändan :)

Puss

2011-08-03 @ 21:49:56

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback