Skitsnack!

Ja nu blir det redigt skitsnack.. så är du känslig så sluta läs nu!
Är du inte känslig, hoppas jag på råd!

Min älskade lilla pojk har inte gjort annat än bajsat idag. Det började redan vid 06.30 i morse.. då kände jag att det osade i sovrummet. Det var ganska bra konsistens då..
Men sen har han bajsat och bajsat och bajsat.. säkert en 5-6 ggr.. och nu har det varit så löst som vatten nästan :( Tycker så synd om Alexander för det fräter ju direkt, trots att man tar blöjan med en gång.

och jag slår vad om att det är vällingen som är orsaken (om han inte är magsjuk.. men han är ju pigg o glad som vanligt)...

Det är ju bara de senaste dagarna jag börjat med välling. Kan det va en orsak tror ni och tror ni det försvinner.. eller kan det vara att han inte tål den sorten?

Han får denna:

Med Ris och vete...
Den är ju från 6 mån.. och Alexander är ju 8 mån, men ville börja med nåt lättare eftersom han aldrig ätit det innan...

Så vad tror ni? :S

Kram


Kommentarer
Postat av: cammie

ja vi hade bra roligt. haha. . .kan ju vara magsjuka eller vällingen, jag nog fortsatt med vällingen för att se om det blir bättre..

2011-08-04 @ 21:30:14
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Viola

Ja prova att utesluta vällingen ett tag så blir det kanske bättre? Eller så kanske han fått i sig något annat konstigt?

2011-08-04 @ 22:42:18
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Det kan mycket möjligt vara en reaktion på vällingen, magen är inte van.. Men jag skulle nog ha fortsatt ett tag till och sett om det blev bättre. Eller testa en annan sort :)



Puss & Kram

2011-08-04 @ 22:55:18
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Antagligen så var det bara nåt som behövde komma ut o det kan du ju vara glad över att det gjorde :P

Behöver ju inte vara nåt som han ätit, kan ju lika gärna vara du som ätit nåt konstigt ;) Hihi ne men Molly har oxå sina dagar när hon blir lös men så länge de inte far illa av det så e det ju ingen fara iaf :)

Puss

2011-08-09 @ 00:46:16
Postat av: Pauline

Haha just det, skulle ju skriva med om att han fortsätter vara konstig i magen flera dagar så kan ni testa att byta sort :)

Puss

2011-08-09 @ 00:47:24

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback