Slapp söndag!


God kväll vänner!
Så kul att så många varit inne här och kikat idag! :)

Idag har varit en mamma/son dag.. Dennis målade andra lagret på huset (utbygget), färgen räckte precis.. Jag fixade lite bakad potatis med röra till.. ganska tidigt eftersom Dennis skulle iväg på fotboll sen. Så det har mest varit en mysdag med Alexander. Tiden går mest åt att fixa mat till honom, leka, mysa och byta blöja typ.. han har inte sovit så mycket idag.
Dennis kom hem för en timme sedan.. det blev lika i matchen, jag har sövt Alexander och har nu satt mig vid datorn.. inte suttit så mkt här idag. 
Så nu blir det läsa lite bloggar, kolla facebook innan det är dags för sängen.

Imorgon ska vi ju träffa min chef.. usch vill inte.. snart börja jobba igen :/ Men man måste ju! Och jag kommer ju inte jobba så mkt, men ändå :P

Ha en fin kväll! Kram kram


Kommentarer
Postat av: cammie

dax för mig att ta tag i jobb oxå, min mammaledighet går ut.. IDAG. haha :) Arbetslös nu. suck. Nåja.. =)

.

Foundationen som jag använder är rätt flytande, men passar mig perfekt så jag ogillar sånna med tjocka.

2011-08-28 @ 21:41:26
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Camilla - gravid med 1:an

Det låter mysigt, jag längtar tills jag får leva mammalivet :).



Lycka till på mötet med chefen, det går nog bra ska du se!

2011-08-28 @ 21:56:58
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Ååå så fin bild!



Ser på Wallander på 4:an den brittiska.



Aspelunds var jättefina gumman :) Vi vet inte riktigt. kanske blir från skånska byggvaror, där har vi beställt innan till min klädgarderob o dom blev jättebra :)

Vårt nästa projekt är garderoberna, köpa överliggare till trappräckena, ny sängstomme o nattduksbord. Mest inredningsgrejer ;) Å så ska vi tapetsera en vägg i Alex rum.



Lycka till med chefen imorgon. P&k och sov så gott

2011-08-28 @ 22:16:19
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Kjelle Bus

Här har det oxå varit slappe söndag idag :)

Kunde jag behöva efter utflykten igår !!!

2011-08-28 @ 22:26:07
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Jenny

Skönt med en riktig mysdag!!

:D

Pösss

2011-08-29 @ 20:13:05
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi ja det tar tid med de små, tur att det e så mysigt :D

Kul att det blev lika, nästan lika bra som att vinna :P

Så skönt att mötet gick bättre än vad du trodde! :)

Puss

2011-08-30 @ 10:26:01

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback