Taket

God kväll vänner!
Vilken dålig uppdatering idag. Men jag har inte haft tid att sitta här vid dumburken. Har varit fint väder ute idag me, så jag har hållt mig utomhus.
 
Idag har Dennis fått hjälp av sin bror Joel med taket.. vid 18 tiden kom Johan och Donald (svärfar) var här en stund nu på kvällen.
Hela framsidan är nu klar!! Huset ser jääättelångt ut..kanske inte så fint just nu.. men hoppas det bllir fint sen med färg på huset, samt lite fix i trädgården framöver..

Idag har jag känt mig trött och hängig sedan jag gick upp.. hoppas jag är piggare imorgon. Ska se till att hoppa i säng snart.

Imorgon kommer hela grabbgänget och fortsätter med andra sidan av taket. Det ska reglas innan takpannorna ska läggas.. och på en viss del (där taket är platt..) ska vi ha ny plåt..

Jag tror jag har bestämt mig ang färg på huset.. och det kommer bli grått tror jag (vi har det idag).. fast en lite mörkare nyans om jag fastnar för nåt.

Kram på er och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad spännande att se resultatet sen! Helt rätt färgval tycker jag ;)



Puss & Kram

2011-08-05 @ 23:15:34
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja man får passa på och vara ute när de e fint väder!!



Pusss

2011-08-08 @ 22:12:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback