Så gick Mötet med chefen

Ojojoj!!! Ni skulle bara veta vad som hände ikväll! ;D Men som man säger, man sparar det bästa till sist ;)
I detta inlägg ska jag berätta om mötet med min chef!

Som ni vet ska jag ju börja jobba snart, och jag har hela tiden sagt att jag vill mjukstarta. Jag har ju trots allt inte jobbat på 1 år och 3-4 månader!

Den 1 oktober kommer jag att för första gången på väääldigt länge åka till jobbet och jobba! Jag jobbar ju natt och kommer arbeta mellan kl.21-07..
Till en början kommer jag arbeta 9 nätter på 6 veckor ;) Toppenbra! Oftast enkelnätter.. då jag jobbar två nätter i rad kommer vara på helgen.

Sen kommer jag börja jobba helt i januari eller februari.

Pirr pirr!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Skönt att du fick ett bra schema att börja med :)

2011-08-29 @ 21:29:27
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Skönt med mjukstart

2011-08-29 @ 21:40:52
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anonym

Det verkar som kanonschema..allt kommer gå bra och Alexander kommer säkerligen ha jätte roligt på dagis sen :)

2011-08-29 @ 21:50:57
Postat av: Pauline

Så glad att det trots allt inte blev så mycket du kommer jobba! :D

Vill oxå jobba natt så man får vara ledig mycket när man väl ska börja jobba igen! Men men alltid ledig helger e ju skönt iaf :)

Puss

2011-08-30 @ 11:59:22
Postat av: Jenny

Tycker allt att de låter som ett riktigt lyx-schema :D Härligt de!! :D

Man behöver allt en mjukstart när man varit hemma så länge...!!!



Pussss

2011-08-31 @ 22:06:21
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback