En dag på Spa!

Hej på er!
För två år sedan när jag fyllde 25 år fick jag ett presentkort av min söta vän Jenny! En heldag på Spa med en 25 minuters behandling, lunch m.m :)
Och nu var det dags för oss slitna mammor att unna oss denna dagen. Hihi.. så slitna är vi inte, men det var riktigt skönt med en heldag med avslappning vill jag lova ;) Utan att hålla koll på våra busfrön ;)
Det är första gången vi träffas utan barn.. nu var vi inte bara mamma Hanna och mamma Jenny.. utan Hanna och Jenny! :) Det är även första gången jag gör nåt utan att ha med mig Alexander, om man bortser från jobb, möte elr sova efter jobbnätter..

Bilder från dagen... och lunchen :)

Behandlingen jag valde hette Rygg Special..
"I denna special ger vi dig en upplevelse med varma stenar och frisk cypressolja i en skön halvkroppsmassage."

Superskönt verkligen! Så nu tackar jag igen efter två år för den underbara födelsedagspresenten! ;) hihi... Tack för en härlig bästisdag.. en Hanna & Jenny dag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Gud va härligt ! Jag blev bjuden på thaimassage av en vän förra vekan och lovade mig själ att det är en lyx jag måste unna mig liiite oftare :)

2011-12-26 @ 20:35:31
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Pauline

Kan tänka mig att det var riktigt skönt att bara vara Hanna o Jenny idag o kunna slappna av lite :)

Hmm åt du nåt av lunchen? ;)

Puss

2011-12-26 @ 20:52:24
Postat av: fian- mamma till Alex

Sååå hääärligt =) o så fina ni är =) underbart det där, lite egentid behövs ibland. Nu blev jag sugen på spa ;)



Puss på dej

2011-12-27 @ 22:47:57
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Men guud vad mysigt!! Det var du värd vännen <3

Hoppas allt är bra med er fina!



Kramar

2011-12-28 @ 20:51:35
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback