Fjärde advent

Hej mina vänner!

Idag är det fjärde advent! Sista advent och inte ens en vecka kvar till julafton! Detta året firar vi julafton hos Alexanders farmor och farfar med alla farbröder, faster och kusiner på den sidan :)
Dagen efter är det dags för julfirande med min sida... systrar, bror, mamma, pappa, respektive, Alexanders kusiner och så eftersom det är hemma hos min syster Annika kommer även hennes svärföräldrar och hennes svåger och hans fru (heter det svåger? Hennes sambos bror) med och firar..
Julmat två dagar i rad och om jag längtar?! Oh yeah! ;) Ska bli såå gott!

Just nu sitter jag i soffan och slappar... håller lite koll så robortdammsugaren sköter sitt jobb.. Dennis fyller på med ved inne i pannrummet, så han slipper gå ut i vedboden varje dag.

Idag händer inte så mycket för Alexanders och min del. Dennis ska iväg sen.. han ska hjälpa sin bror Joel med lite el i huset och sen ska han träna med fotbollen. Därefter handlar han nog hem lite sånt som vi behöver ha. Gröt till lilleman och ägg, bröd, mjölk m.m.


Fjärde adventfrukost ♥

Ha en härlig o mysig dag! Många kramar

Kommentarer
Postat av: Pauline

Sjukt hur fort tiden går!! Hihi ja det bästa med att fira jul 2 dar i rad är ju all julmat :D Jag hoppas att jag får med mig lite rester hem från pappa så jag kan äta det på annandagen oxå :P

Vi firar ju hos henriks föräldrar dan innan o självaste julafton kommer vi vara hos pappa :)

Puss

2011-12-18 @ 12:44:27
Postat av: alicia

hoppas du får en fin fjärde advent!

2011-12-18 @ 13:11:48
URL: http://aliciasjodin.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Tur att julen är lång så man hinner träffa alla nära och kära, och äta sig trött på julmat :)

2011-12-18 @ 13:12:09
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så mysigt! Fint med julgranen i bakgrund!

Puss!

2011-12-19 @ 22:42:04
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback