Fredagsmys & Idolfinal

God kväll på er!
Nu har precis Idol börjat och vi (Dennis och jag) är i full gång med fredagsmyset! :)
Så spännande med stora finalen ikväll i Idol.. och sista Idol ever tydligen. Detta året har nog varit det sämsta året enligt mig. Vem vinner då?
Spelar ingen roll för mig.. med tror Amanda.. men vi får ju se ;)

Idag efter Dennis jobb åkte vi till Maxi och handlade, och sen har vi lagat mat.. fick bli marinerad kycklingfilé och potatisgratäng idag. Jag har även hunnit göra lite Rocky Road :) Tänkte ta med det till jobbet på tisdag (Lucia) då vi ska ha lite lussemys vid fikat :) Ska även göra ett gäng knäck till! :) Mums!

Nä, nu ska jag skippa datorn för ikväll! Ha en fin kväll med mysigt fredagsmys ;)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Instämmer om idol. Är bra att dom ska ta uppehåll från det ett tag, man är lite mätt på det nu. Men visst både Robin o Amanda var jätteduktiga. Spelade ingen roll för mej heller, men Amanda är absolut värd det. Själv tyckte jag Moa var superduktig o hade gärna sett henne i finalen!



Tänkte önska er sötnosar en fin lördag =) Här ska vi julfest ikväll =)

Puss o kram vänner

2011-12-10 @ 10:26:18
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Vad gott det lät med potatisgratäng, det var ett tag sedan!



sv: Ja, vi kommer sakna vår lägenhet jättemycket. Bortsett från att vi växt ur den älskar vi den, och det är ju första bostaden tillsammans med Elton :)

2011-12-10 @ 11:07:48
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Mysigt med fredagsmys! Tyckte du rätt person vann? :)

Tack för fottipset!

kramis

2011-12-10 @ 15:29:07
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Jaa, skönt att slippa idol nu faktiskt... Man är verligen trött på de!

Hoppas de börjar nåt annat skoj ist =)=)

Puss

2011-12-19 @ 22:27:38
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback