Hej svejs!


Hej på er! Åh vilken toppendag det varit! Granen står så grön och grann i stugan (ni får se bilder senare).. så mysigt att den är framme! Snön har dock försvunnit.. eller det mesta.. så himla trist, undra när den kommer för att stanna!?
Dennis och jag har grejat lite i vårt nya blivande sovrum..  men sen kom svärfar och började elda ris och så och då blev det att vi gick ut dit..
Nu tänkte jag börja med maten, det får bli vitlöksbiffar med hemmagjorda klytpotatis och nån god sås till.. magen kurrar så får nog sätta igång med det nu.
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Här står det en minigran i stugan :)

Här blir det visst Fläskfilé , champinjoner och klyftpotatis till middag , säger matte.

Trevlig 4:e Advent passar vi oxå på att jama :)

2011-12-17 @ 18:18:11
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Pauline

Vad fin du e min älskade saknade vän!

Nya sovrum?! Nu får du minsann snart ett sms, ska bara kommentera klart nu när jag hittat bra täckning ;)

Puss

2011-12-18 @ 12:40:49
Postat av: Jenny

Sötnosan :D

Puss

2011-12-19 @ 22:40:39
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback