Juldagen hos syster Annika


All juuuulmat så gott.. det fanns allt... köttbullar, prinskorv, revben, janssons frestelse, potatisgratäng, julskinka, lax, olika sillar, ål, ägghalvor, olika korvar, sylta, leverpastej, mini kroppkakor, ost & kex, olika bröd... you name it ;)

Alexander myste med morfar och pappa, söta kusin Felicia hamnade på bild och Mats och moster Jenny :)

Jag Alexander o hans morfar... lille kusin Devin

Såå mysigt hemma hos systra mi ♥ Här ska vi även fira nyårsafton ♥

Syrrans svärmor och min mamma på bild, massa julgodis och godis, syrrans bonusbarn Amanda och hunden Casper.. Alexander suttar på en godis napp ;)

Tomten kom även idag!! :D Alexander var inte lika rädd för denna, men väldigt avvaktande. Men idag har han varit såå mammig o pappig.. tykänns väldigt mycket nu ♥

Tomten delar ut klappar.. Alexanders moster Annika och kusin Devin (Moster Jennys son), Alexander med sin pappa.. 3 förväntansfulla barn där nere (längst ner Annikas bonusbarn "Stor Amanda", mina syster döttrar Felicia (Jennys) och "Lill Amanda" (Annikas)..

Alexander med julklappar.. den stora gosetigern från mormor blev en stor favorit.. gosa, sitta på, och dra runt den i svansen ;) Gullefjunet! ♥

Tack för denna underbara jul! :)

Imorgon är det dax för mig att göra nåt utan Alexander.. innan har det bara varit jobba, sova efter jobbet eller möte... men nu blir det andra bullar!! ;) Vad får ni höra imorgon! Puss o Hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Undrar hur länge svansen ska få sitta kvar?

2011-12-25 @ 22:31:43
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Än är jag inte helt mättad på julmat märker jag, det där såg väldigt gott ut :)

2011-12-26 @ 15:22:18
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh vad sugen jag blev på julmat nu, ser riktigt gott ut!! :) Gott med julgodis med, har jag inte smakat än :/ Förutom de där snöbollarna jag gjorde men det e inget som vi brukar ha :P Har varit så grymt sugen på chokladkola, får se om det blir nån imorgon, haft ingredienserna hemma sen förra veckan :P

Verkar som ni hade det riktigt trevligt! Kul att träffa alla med! :)

Söt tiger han fick! :)

Puss

2011-12-26 @ 20:43:53

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback