Julklappar 3


Alla julklappar från juldagen

Från mormor till Alexander- En stoor gosetiger, en tjock bok om bondgården. Till Dennis och mig- ett kakfat och 300kr. Från mammas gubbe Conny fick vi Jultriss med en vinst på 50kr.

Från moster Annika med familj fick Alexander samma bok som från mormor, men kanske kan byta den.. och så fick han en keaboard med massa olika läten man kan spela med. Och Dennis och jag fick en tomte :)

Från moster Jenny med familj fick Alexander en Vattenleksak (han har redan en sån.. men nu har han två hihi), en mobiltelefon. Dennis och jag fick en snygg vägglykta och en usb gran ;)

Från morfar fick Alexander en liten prydnads mc, en leksakbil och en hund som går när han drar den i snöret. Dennis och jag fick 500kr.

Tack för alla bra och fina julklappar!


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej vännen

Nu är jag tillbaka, har njutit av lite bloggledigt hiho o bara myst med min lilla familj. Jag hoppas ni hade en jättemysig julhelg. Kikade lite snabbt här o oj va mycket nya inlägg. Får kolla igenom mer noga imorgon. Men ser ut som ALexander oxå fick massor med fina julklappar :) Puss o kram o sov så gott

2011-12-26 @ 23:49:22
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad många fina julklappar han och ni fick :)

Går säkert att byta de dubbla :P puss

2011-12-27 @ 16:54:32

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback