Tredje advent


God kväll på er!
Just nu sitter jag och kollar på Beck :) Spännande.. fast man har ju redan sett de filmerna :P
Idag har jag gjort väldigt lite.. Började med att Alexander vaknade halv 8.. men Dennis och jag var helt döda, och helt plötsligt utan gnäll så somnade vi alla om till kl.9.30 :D Tackar vi för.. Dennis gick ner med Alexander och jag drog mig en halvtimme till.. vid 13-tiden ville Alexander sova igen och jag var trött.. så tänkte göra honom sällskap med hans power nap.. som visade sig vara i 3 timmar :P
Så mycket sömn har det varit denna dag!
Jag skulle egentligen gjort söndagsstek idag.. men istället köpte Dennis en äcklig kycklingtallrik till mig och kebabtallrik till sig själv. Kycklingen smakade micrad.. inte gott! Så det var inte mycket jag åt.. Men inte kännt mig så hungrig idag..
Dennis har varit och tränat fotboll.. och jag har busat med gulleprinsen! ♥
Nu ikväll har jag skrivit klart julkorten... 23 st blir det.. 1 behåller jag själv och ett ska jag ta med till jobbet på tisdag tänkte jag :)
Snart blir det sängen igen.. drar i ögonen!  Hoppas ni har haft en skön tredje advent!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Oj oj så många julkort du skickar hihi själv försöker jag minska ner på det där. Men några blir det alltid. O visst är det msyigt när man ser att det ligger julkort i brevlådan? Tycker bara det är så dyrt med alla frimärken som måste på ;P (snåla smålänningen haha)

puss

2011-12-12 @ 15:50:17
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Skönt med mycket sömn ju, här var vi uppe vid 4 imorse...

Jättefin ny header föresten :)

kramis

2011-12-12 @ 20:56:45
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Oj så många julkort! Jag har inte fått nåt alls än :( Hoppas det trillar in lite kort snart! Alltid så roligt när man får nåt i brevlådan :D

Puss och kram

2011-12-19 @ 22:31:15
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback