BiViCi 6 veckors kontroll


Ja idag var det dax för besök på bvc igen =) Och så såg väderna ut... vilket var bra! Hörde även om prickarna som mest är i ansiktet.. har varit lite rädd att det va nåt han inte tålt elr så.. men enl.  Yvonne så var det bara hormonprickar som jag hoppades på..
Han varar ju fortfarande från sin navel också... så hon tog en titt på det och det va en bit av navelsträngen som inte läkt ihop riktigt på insidan... så hon tog nåt på den, som ska hjälpa.
Nästa vecka  ska vi dit igen och då ska vi även träffa farbror doktorn.. ja eller tant doktorn.. det vet jag ju inte ;P Men då ska dem kolla leder, ryggrad, höft, ögon, hjärta m.m. Då föjer även pappa Dennis med.. för han är ju ledig då :)
Min lille snutt... Nu ligger han och sover här bredvid mig på soffan.. och det lilla matvraket äter även i sina drömmar.. för munnen smuttar på för fullt trots att han inte ens har en napp i ;P hihi

Ha det bra! KRAM


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så skönt att allt såg bra ut med Lilleman! Ja Alice har också en hem del prickar i ansiktet... Men är nog också hormonprickar eller mollusker :)



Puss puss!

2011-01-04 @ 16:26:01
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Han växer på bra! :) Hehe kan tänka mig hur han ser ut i ansiktet nu, Molly hade ju me fullt med såna prickar :P

Hoppas navlen läker ihop snart! Puss

2011-01-04 @ 19:57:57
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad duktigt han går upp i vikt :)

Hoppas hans lille navel läker ihop ordentligt snart! Noah hade också en sån där navel som inte ville läka riktigt :)



Kramar

2011-01-04 @ 21:39:31
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Tea

Akiim fick oxå sånt medel till naveln.Efter blev det jättebra.

2011-01-06 @ 00:02:00

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback