Dopet bokat!

God morgon!
Kollade in vädret precis och det verkar som vi ska få rejält med snö idag eller imorgon eller vad dem sa.. Vi fick ju ca 1 dm natten till igår me..
Jag tycker inte om nysnö.. bättre när det legat ett tag.. då är det lättare att köra m.m.

Glömde berätta igår att prästen ringde. Och vi har bokat in dopet =) Jag ringde om det innan jul någon gång.. och det var ju inte helt populärt att vi ville ha en lördag.. så därför tog det väl lite tid innan dem lyckats få ihop folk till oss.

Iaf så den 5 Februari är det dags.. och jag har redan börjat planera lite.. eller redan och redan.. det är en månad kvar idag och tiden springer ju iväg.

Redan den 18 januari ska vi träffa prästen och gå igenom lite.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så skönt att det blev det datumet ni ville ha! :)

Ja tiden bara springer iväg ju :P

Så fin han e ert lilla gull! Han ha ju växt hur mycket som helst sen jag såg honom sist!!!!

Puss

2011-01-05 @ 12:04:31
Postat av: Jenny

Så roligt med dop!!! :D

usch.. vill inte ha mer snö nu!! är trött på att skotta!!

pusss

2011-01-05 @ 20:53:04
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Bruce

Åhh så fint! Fick massa ideer nu :D

2012-06-01 @ 11:49:05
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback