Kalas m.m

Hejsan!
Tänkte slänga in ett inlägg innan det är dax för sängen.
Nu har Dennis påbörjat sina 10 första pappa dagar.. innan har han ju varit sjukskriven och där efter lite semetser.. så nu tar han ut dem :) Han har ju bara 60 dagar att ta ut dem på me.

Igår och idag har jag fixat lite dopinbjudningar. Är inte klar ännu, men hoppas på att få iväg dem mitten av nästa vecka iaf =)

Idag har vi varit på kalas.. Dennis lillebror Philip fyller 25 år. Så där bjöds på god mat och tårta. Träffade Dennis fastrar m.fl. Och Alexander fick till och med en liten present av Dennis faster Monica.. En body och ett par byxor =)

Nä, nu får det nog bli sängen tror jag.. känner mig lite trött ikväll.
Imorgon blir det väl att åka till Torsås. Alexanders faster spelar innebandy match.. så dit ska vi och heja tillsammans med Alexanders andra kusiner och farmor o farfar o iaf en av farbröderna..

*gäsp gäsp*...... Nä god natten!

Kram

(jag och min glada lilla pojk idag innan kalaset)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Han e så himla söt eran pojk!! <3

Puss

2011-01-09 @ 22:33:30
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad fina ni är!! Gud, så söt han är :)



Kramar

2011-01-12 @ 11:03:15
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi så söt han är lille gubben!! <3

Å du me såklart... :P

Pussa

2011-01-12 @ 18:54:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback