Min dag

Halluu!
Ja nu börjar min födelsedag gå mot sitt slut och snart går jag mot mitt 27e år..
Dagen har verkligen varit toppenbra! =)

Det blev ju lite frallor när Denne kom hem från sjukgymnasten... fick även en jättesöt blomma av honom =)
Sen begav vi oss till kalmar och Ikea.. köpte en tvbänk (visar den imorn elr nåt) och lite annat smått o gott.. en mjukisråtta till katterna bl.a. hihi.. Turbo älskade den ;)
Sen körde vi bort till CityGross och handlade hem lite till middagen.

Väl hemma började Dennis elda och jag började lite med maten och sen tog Denne över och gjorde resten.. blev såå gott, min favvomaträtt (stek).. och så blev det semla till efterrätt =)
Och så avslutade vi dagen med ett bad i massagebadkaret.. såå skönt!

Fick även grattiskort i brevlådan både från Pauline och Jenny ♥ Tack mina bästa tjejer!

Nu är jag ganska trött.. så ska se om plutt vill ha lite mat till innan jag ska försöka få honom att somna. Natti natt på er!!!!


Kramar Hanna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, varsågod Gumman! <3

Låter som att du fick en mkt bra födelsedag!!

Pussar å kramar

2011-01-20 @ 13:49:51
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Varsågod min älskade vän! Tur att du fick kortet på din dag, var ju lite orolig ;P

Har du testat bubblorna nu då? :)

Puss

2011-01-24 @ 12:48:09

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback