Pauline and Molly visited

Dennis, Alexander och jag började dagen med att åka till första träffen med föräldrargruppen. Var kul att se lite bebisar =) Alexanders kusin Malte var också där med sin mamma. Höll inte på så länge idag. Vi presenterade oss och berättade lite om våra förlossningar m.m Nästa träff är en en månad typ..

Efterråt väntade jag besök av Pauline och Molly! =) Såå kul att träffa dem igen! Har inte träffat dem sen Mollys dop den 18/12... så det är ju ett tag sedan nu. Jag hade fixat lite kycklingsallad och varma baguetter till lunch till oss :) Och efterråt blev det wienerbröd och vaniljsockerbullar från cafeét i Torsås =)

Här kommer lite bilder =)


Tack för ni kom och myste med oss några timmar =) Puss!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hehe var en riktig babyboom idag för er :D

O det var så gottigt!! Skulle jag inte iväg imån så hade jag kommit o hjälpt dej äta upp resterna ;)

Var kul att äntligen träffa er med!! Ses snart igen hoppas jag! O tack själv för att vi fick komma <3

Vilka fina bilder det blev med!! Ser jag fram emot att få ;)

Puss

2011-01-13 @ 21:57:03
Postat av: Jenny

Så mysigt ni verkar haft de!! Å så stor Lilla söta Molly har blivit!



Pussar

2011-01-18 @ 21:53:48
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback