Presenter o magbekymmer

Tjolahopp!
Idag blev det en sväng in till stan. var tvungen att köpa en födelsedagspresent till Agnes (grannen) som fyllt 30.. och ska firas på lördag. Och jag fyller ju år på onsdag visst... sägs att jag blir 26 år... men egentligen blir jag ju inte en dag över 25 ;)
Så som vanligt så valde jag mig en födelsedagspresent från Dennis :P Lite tråkigt kanske.. men men.. det blev en klänning och ett par strumpbyxor som håller in magen... men det ser ändå ut som att jag är gravid i v.15 :/  Får väl se till att bara äta typ morötter den dag jag ska använda såna tighta kläder.. eller får jag dölja det med en kofta över...

Nya klänningen som jag ska ha till helgen =) På Alice dop.. och kanske även på kalaset dagen innan... Får se till att äta lite mindre bara :S
Här nedan är en gravidbild från v.15 :P Inte så stor skillnad..

Nog med mag-prat.

Hemma sen åt vi god mat.. hemmagjorda klyftpotatis och morötter i ugn. Med kyckling i gräddig brunsås.. (kanske ska hoppa grädden härdanefter!?!? :P hihi.. men det är ju sååå gott) 

Här är min sovande gosepojk.. ♥Love him♥


Imorgon ska vi träffa prästen inför dopet! =) Och i veckan kommer nog målarna och kaaanske rörmokaren...

Puss

Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi ja jag brukar med få välja mina presenter själv, lr rättare sagt jag får pengar till det så får jag fixa det själv sen :P Men lika bra det så man får nåt man vill ha ;)

Vad fin klänningen var! :)

Usch ja den dära putmagen lär man ha kvar ett tag, men inte så konstigt när magmusklerna delat på sig.. O det tar mer än 8 veckor efter en graviditet för den att försvinna ;)

Åh vilken fin bild på Alexander <3

Härligt att träffa prästen o få det klart, hoppas ni får allt som ni vill! :)

O jag håller tummarna för att rörmokaren dyker upp!!

Puss

2011-01-18 @ 00:23:43
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Du är ju jättefin gumman!!

Det finns en award till dej hos mej :)



Kramar

2011-01-18 @ 20:02:54
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Tea

Roligt med dop och kalas...hehe..inte så farligt stor om magen..jag såg likadan ut..typ 4-5 månaden.Den var där länge..typ 1¨år el nåt.Ta ett par sådana strumpbyxor aom forma magen.Lillen ser mätt och belåten ut.Han ser inte ut att svälta precis.

2011-01-18 @ 21:50:55
Postat av: Jenny

Vilken snygg klänning!! Den passade du jättebra i! =)

Äh ingen som kommer titta på din mage, alla kommer titta på Alexander såklart ;)

Jag kan inte ens knäppa min klänning längre... suck!!! Hur har jag lyckats med att gå upp sen jag köpte den?!?!?!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr



pussssssss

2011-01-18 @ 22:12:20
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback